tag:blogger.com,1999:blog-1092151136384815730.post4502069148882320737..comments2023-08-20T16:08:24.982+03:00Comments on Ultraspordist, ausalt!: Eesti ultratriatlon (4): 900 km ratast ekstreemsetes oludesAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/15663231372406674413noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1092151136384815730.post-25231840435168132862016-07-04T20:58:01.776+03:002016-07-04T20:58:01.776+03:00See on küsimus, millele otsin ka lahendust, kuid l...See on küsimus, millele otsin ka lahendust, kuid leidnud veel ei ole. Proovisin Eesti ultra ajal ka kilekottide (prügikott) jalga panemist selliselt, et kompressioonsokid sai kilekoti peale tõmmatud. Kuigi vesi pika peale ikkagi mööda jalgu valgudes alla jõuab, said jalad ikkagi niiskeks - sedapuhku siis kilekotist tekkinud kondensveest. Lahendus võiks peituda veekindlates pika säärtega rattapükstes - siis saaks veekindlate kingakatete suud rattapükste sääristega katta. Tulemuseks peaks olema see, et vesi ei saa mööda jalgu kingadesse joosta. Kas sellele mingi lahendus on juba välja töötatud, seda ma kahjuks ei tea.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15663231372406674413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1092151136384815730.post-86187343169281224042016-07-04T19:12:00.882+03:002016-07-04T19:12:00.882+03:00Väga hea postitus! Kas sul on nippe või soovitusi,...Väga hea postitus! Kas sul on nippe või soovitusi, kuidas märgades oludes jalgu ja varbaid kauem soojana või kuivana hoida? Olen kuulnud, et mõned kasutavad kilekotte kingade sees aga võib olla on paremaid mõtteid sinu kogemusest lähtuvalt.krishttps://www.blogger.com/profile/11988111965799011747noreply@blogger.com